מערכת שיבוץ סטודנטים: הבדלים בין גרסאות

מתוך מעבדת מבוא בחשמל
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(יצירת הדף מערכת לשיבוץ סטודנטים)
 
(הוספת הוראות עדכון במודל)
שורה 5: שורה 5:
 
ה[[מערכת שיבוץ סטודנטים]] הינה כלי תוכן חיצוני ([[wikipedia:Learning Tools Interoperability|LTI]]) המשמש בתור תוסף ל[[wikipedia:he:Moodle|מוּדֶל]] אשר פותח במיוחד עבור [[{{SITENAME}}:אודות|קורס זה]] באמצעות המחלקה לניהול מהתוכנית לניהול מערכות מידע בשנת תשע"ט (2019) ע"י שלושה סטודנטים: עמית ג', אור ג' ויערה ה'.
 
ה[[מערכת שיבוץ סטודנטים]] הינה כלי תוכן חיצוני ([[wikipedia:Learning Tools Interoperability|LTI]]) המשמש בתור תוסף ל[[wikipedia:he:Moodle|מוּדֶל]] אשר פותח במיוחד עבור [[{{SITENAME}}:אודות|קורס זה]] באמצעות המחלקה לניהול מהתוכנית לניהול מערכות מידע בשנת תשע"ט (2019) ע"י שלושה סטודנטים: עמית ג', אור ג' ויערה ה'.
  
== עיקרי המערכת ==
+
= עיקרי המערכת =
 
* רישום לשיעורי מעבדה בהתאם למקומות פנויים כפי שניתן לראות ב<xr id="fig:mainpage"/>.
 
* רישום לשיעורי מעבדה בהתאם למקומות פנויים כפי שניתן לראות ב<xr id="fig:mainpage"/>.
 
* חלוקה לקבוצות (ימים ושעות בהם מתקיים השיעור) וחלוקה לצוותים (במעבדה זו יכולים להיות אך ורק זוגות), כפי שרואים ב<xr id="fig:teams"/>.
 
* חלוקה לקבוצות (ימים ושעות בהם מתקיים השיעור) וחלוקה לצוותים (במעבדה זו יכולים להיות אך ורק זוגות), כפי שרואים ב<xr id="fig:teams"/>.
שורה 11: שורה 11:
 
* אפשרות לסמן סטודנט שמעוניין להחליף את מועד השיעור שלו, כולל אפשרות למצוא מקומות פנויים אליהם ניתן לעבור.
 
* אפשרות לסמן סטודנט שמעוניין להחליף את מועד השיעור שלו, כולל אפשרות למצוא מקומות פנויים אליהם ניתן לעבור.
 
* מערכת הודעות פנימית - מיועד בעיקר להודעה על אי-הגעה לשיעור.
 
* מערכת הודעות פנימית - מיועד בעיקר להודעה על אי-הגעה לשיעור.
 +
 +
= הוראות עדכון ב[[מודל]] =
 +
ניתן לראות [{{vid}}/IntrlabScheduler.mp4 סרטון הסבר להגדרת מערכת השיבוץ במודל] או לקרוא את ההוראות:
 +
# אם אין קישור אל המערכת מהמודל:
 +
#* ללחוץ על כפתור "הפעלת עריכה" (עם גלגל שיניים) בעמוד הקורס ב[[מודל]]
 +
#* ללחוץ על "הוספת משאב או פעילות" (ציור של סימן פלוס)
 +
#* לבחור "כלי/תוכן חיצוני (LTI)" (ציור של חץ לבן על ענן ירוק)
 +
#* להעתיק את הפרטים הבאים מקורס קודם, או מהקובץ <code>WWW/scheduler/settings.php</code> אשר נמצא בשרת המחלקתי תחת שם המשתמש <code>intrlab</code>.
 +
#* שדה "שם פעילות" לרשום "מערכת שיבוץ סטודנטים".
 +
#* שדה "הנחיה לפעילות" להשאיר תוכן ריק ולהסיר את כל הסימונים מתיבות הסימון כיוון שאם מציגים את שם הפעילות זה מקטין את גודל המסך עבור הפעילות.
 +
#* שדה "קישור לפעולה" להכניס <code>https://wwwee.ee.bgu.ac.il/~intrlab/scheduler/launcher.php</code>
 +
#* שדה מפתח (key) => להעתיק מאתר קורס ישן ב[[מודל]] או מהקובץ תחת ערך <code dir="ltr">$consumer_key</code>.
 +
#* שדה סיסמא (secret) => כנ"ל, כאשר בקובץ זה מסומן בתור <code dir="ltr">$shared_secret</code>.
 +
#* ללחוץ על כפתור "שמירת שינויים וחזרה לקורס".
 +
#* ללחוץ על כפתור "כיבוי עריכה".
 +
# עכשיו כשהקישור מוכן ניתן לעקוב אחר [{{vid}}/IntrlabScheduler.mp4 הסרטון המצורף] כדי לראות איך מכינים קורס בפעם הראשונה.
 +
# ללחוץ על מערכת שיבוץ סטודנטים, אם זוהי הפעם הראשונה שנכנסים תופיע הודעה: "לא קיימים ניסויים עדיין!".
 +
# ללחוץ בכותרת על העפרון בצד שמאל כדי לערוך כמה פרטים כלליים אודות הקורס:
 +
#* שם הקורס.
 +
#* כמה צוותים יהיו לכל מדריך: יכולים להיות ארבעה או חמישה.
 +
#* לערוך פרטים לשליחת דוא"ל. כאשר סטודנט שולח הודעה דרך המערכת, ההודעה תישלח אוטומטית למי שמופיע בשדה "אחראי הקורס":
 +
#*# יש להכניס שם משתמש וסיסמא של החשבון ממנו שולחים את הדוא"ל.
 +
#*# שרת הדוא"ל של גוגל הוא: <code dir="ltr">smtp.gmail.com</code>
 +
#*# לבחור הצפנת TLS עם יציאה 587.
 +
#*# חובר לשמור קודם! ורק לאחר מכן ללחוץ על "שליחת הודעת ניסיון" - הודעה תישלח במיידי למי שמסומן בשדה "אחראי הקורס".
 +
# עדיין לא הוכנסו ניסויים, לכן יש ליצור את רשימת הניסויים. כיוון שקורס זה כבר היה קיים בסמסטרים קודמים ניתן להעתיק משם את רשימת הניסויים בלחיצת כפתור.
 +
#* יש לבחור באזור של "ייבוא ניסויים" את הקורס המתאים (בסוגריים רשום כמה ניסויים קיימים בו).
 +
#* ללחוץ על כפתור "ייבוא ניסויים".
 +
# יש להכניס את חלונות הזמן, שאלו הימים והשעות בהם מתקיימים השיעורים.
 +
#* באותו המסך מהסעיף הקודם. תחת "ניהול ניסויים" => "עריכת ניסויים" => "עריכת חלונות זמן".
 +
#* לבחור יום, שעת תחילת השיעור, ומספר קבוצה ייחודי.
 +
#* לחזור על התהליך להוספת כל חלונות הזמן.
 +
#* אם יש צורך למחוק חלון זמן. יש לבחור במקום היום שלו את האפשרות "מחיקה" וללחוץ על "עדכון".
 +
#* אם יש צורך לשנות חלון זמן. ניתן לבחור פרטים שונים, וללחוץ על "עדכון".
 +
# בעמוד הראשי ניתן לראות את רשימת הניסויים, ולקפוץ אל הקישורים שלהם אשר עודכנו בעמוד "ניהול ניסויים" => "עריכת ניסויים".
 +
# רשימת שמות הסטודנטים במודל אינה מקושרת לרשימת שמות הסטודנטים במערכת השיבוץ.
 +
#* כל מי שנכנס למערכת שיבוץ, נרשם אוטומטית בפעם הראשונה.
 +
#* במקום להמתין עד שכולם ייכנסו למערכת, ניתן לייצא את שמות הסטודנטים מהמודל ולייבא אותם למערכת השיבוץ.
 +
#* נכנסים לתפריט "ניהול סטודנטים" => "רשימת משתתפים".
 +
#* רואים שכרגע רשום רק סטודנט/מדריך אחד כי אלו כל האנשים שהספיקו להיכנס למערכת השיבוץ עד כה מאז יצירת הקורס לסמסטר הנוכחי.
 +
#*# לוחצים בתפריט ה[[מודל]] בצד ימין למעלה על "משתתפים".
 +
#*# בוחרים תפקיד: "סטודנט".
 +
#*# גוללים למטה, ולוחצים על "תצוגת כל ה-X" שמות כדי לייצא את כולם בלחיצת כפתור.
 +
#*# גוללים שוב למטה, לוחצים על "בחירת הכל", כדי לסמן את כל שמות הסטודנטים.
 +
#*# בוחרים פעולות "ערכים מופרדים בסימני פסיק (csv)"
 +
#*# לאחר שהקובץ ירד למחשב שלנו, בוחרים הפעם תפקיד אחר: "עוזר הוראה", לוחצים שוב "בחירת הכל", ובוחרים שוב פעולת csv.
 +
#*# ולאחר שהקובץ הזה ירד, בוחרים תפקיד: "Teacher", לוחצים שוב "בחירת הכל", ובוחרים שוב פעולת csv.
 +
#*# הולכים לתיקיית ההורדה ורואים שיש לנו קובץ אחד עבור הסטודנטים, ועוד שני קבצים עבור כל המדריכים.
 +
#*# חוזרים למערכת שיבוץ לתפריט "ניהול סטודנטים" => "רשימת משתתפים".
 +
#*# לוחצים על "בחירת קובץ", בוחרים את קובץ הסטודנטים, מורידים את הסימון של "ייבוא מדריכים בלבד", ולוחצים על העלאת קובץ מודל.
 +
#*# מוודאים שברשימת השמות אין סימון על הסטודנטים, כלומר שהם יובאו בתור סטודנטים ולא בתור מדריכים.
 +
#*# מוודאים שאין שמות תחת "רשימת המשתמשים הבאים לא יובאה בהצלחה", אחרת יש לתקן אותם (כנראה יש בהם גרש או משהו שאי-אפשר לייבא), או שהשם הזה כבר קיים (לא יכולה להיות כפילויות בשמות).
 +
#*# בוחרים הפעם את קובץ המדריכים, מוודאים שסימון "ייבוא מדריכים בלבד" מסומן, וללחוץ על "העלאת קובץ".
 +
#*# לוודא שלמדריכים יש סימון "מדריך" ברשימה. השמות בצבע הכחול אלו השמות האחרונים אשר יובאו.
 +
#*# לחזור שוב על שני הסעיפים הקודמים עם קובץ המדריכים השני.
 +
# עכשיו יש צורך לחלק את הסטודנטים לקבוצות.
 +
#* נכנסים לתפריט "ניהול סטודנטים" => "מצב צוותים".
 +
#* מעדכנים את הערך "כמות צוותים ליצירה", שזה כמות חלונות הזמן (7) כפול כמות הצוותים לכל מדריך (5) כפול כמות המדריכים שעובדים במקביל (3).
 +
#* לוחצים על כפתור "צור צוותים" ומוודאים שכל הצוותים הריקים נוצרו.
 +
#* מקשרים את כל הקבוצות לחלונות זמן המתאימים שלהם:
 +
#*# תחת "קישור צוותים", בוחרים את מספר הצוות הראשון והאחרון, במקרה זה גודל כל קבוצה הוא 3*5=15 ולכן התחומים הם: 1-15, 16-30, 31-45, 46-60, 61-75, 76-90, 91-105.
 +
#*# מקשרים לאחד מחלונות הזמן אותם יצרנו בסעיפים הקודמים.
 +
#*# לוחצים על כפתור "קישור צוותים" ומוודאים מטה שהקישור בוצע כראוי.
 +
#*# בסוף מוודאים שלא נשארו צוותים לא מקושרים.
 +
# ולבסוף יש ליצור את תוכנית העבודה.
 +
#* נכנסים לתפריט "ניהול ניסויים" => "תוכנית עבודה".
 +
#* מעדכנים את שדה "תאריך תחילת הקורס", כדי שכל התאריכים של השבועות יהיו נכונים, ולוחצים על כפתור "עדכון מאפיינים".
 +
#* עבור ניסוי היכרות:
 +
#*# בוחרים שבוע 1, "מפגש היכרות", מסמנים את כל הקבוצות, בוחרים את המדריך (אחראי הקורס) ורואים שהוא התווסף לרשימה מטה, לוחצים על "תצוגה מקדימה", מוודאים שכל השיעורים שיש ליצור אכן מייצגים את הציפיות שלנו, לוחצים על "אישור סופי", ומוודאים מטה שאכן השיעורים נוצרו כדרוש לקבוצות המתאימות.
 +
#*# בוחרים שבוע 2, "ניסוי 0", מסמנים את כל הקבוצות, בוחרים מדריך לניסוי, מוודאים שהתווסף מטה, לוחצים "תצוגה מקדימה", מוודאים שהרשימה נכונה, לוחצים "אישור סופי", ומוודאים שתוכנית העבודה עודכנה כראוי.
 +
#*# בוחרים שבוע 3, "ניסוי 1א", מסמנים את כל הקבוצות, בוחרים שלושה מדריכים עבור שלושה ניסויים אשר יתבצעו במקביל, פיצול שיעור 3 בהתאם למספר המדריכים, לוחצים "תצוגה מקדימה", מוודאים שהכל תקין ומשנים שמות מדריכים בהתאם, לוחצים על "אישור סופי", ומוודאים שתוכנית העבודה נוצרה כראוי.
 +
#*# עושים כנ"ל גם לניסוי 1ב.
 +
#*# בניסויים הבאים צריך לבחור כמה שבועות, כמה ניסויים, את הפיצול ואת סדר ההשמה. דבר זה קצת יותר מורכב לכן צריך לקרוא את ההוראות בראש העמוד, ולנסות לשחק קצת עם התצוגה המקדימה עד שמבינים מה קורה שם.
 +
# ניתן להוסיף הערות לכל שיעור, והערות אלו יופיעו גם בתוכנית העבודה וגם בעמוד הראשי של אותו השיעור.
 +
# לבסוף תחת "ניהול סטודנטים" => "רשימת משתתפים", הסטודנטים ייצטרכו להתחלק בעצמם לצוותים (במקום שהמדריכים ייצטרכו לעבוד קשה כדי לחלק אותם).

גרסה מתאריך 19:47, 7 באוקטובר 2020

איור 1: דף הרשמה לשיעור. זהו הדף הראשי של המערכת שיבוץ סטודנטים
איור 2: חלוקה לצוותים ולימים (קבוצות) של הנרשמים לקורס
איור 3: תוכנית העבודה של הקורס המציגה איזה צוותים עושים איזה ניסוי ומתי, יחד עם שמות המדריכים שלהם

המערכת שיבוץ סטודנטים הינה כלי תוכן חיצוני (LTI) המשמש בתור תוסף למוּדֶל אשר פותח במיוחד עבור קורס זה באמצעות המחלקה לניהול מהתוכנית לניהול מערכות מידע בשנת תשע"ט (2019) ע"י שלושה סטודנטים: עמית ג', אור ג' ויערה ה'.

1 עיקרי המערכת

  • רישום לשיעורי מעבדה בהתאם למקומות פנויים כפי שניתן לראות באיור 1.
  • חלוקה לקבוצות (ימים ושעות בהם מתקיים השיעור) וחלוקה לצוותים (במעבדה זו יכולים להיות אך ורק זוגות), כפי שרואים באיור 2.
  • יצירת תוכנית עבודה אליה ישובצו כל הצוותים המתאימים כפי שניתן לראות באיור 3.
  • אפשרות לסמן סטודנט שמעוניין להחליף את מועד השיעור שלו, כולל אפשרות למצוא מקומות פנויים אליהם ניתן לעבור.
  • מערכת הודעות פנימית - מיועד בעיקר להודעה על אי-הגעה לשיעור.

2 הוראות עדכון במודל

ניתן לראות סרטון הסבר להגדרת מערכת השיבוץ במודל או לקרוא את ההוראות:

  1. אם אין קישור אל המערכת מהמודל:
    • ללחוץ על כפתור "הפעלת עריכה" (עם גלגל שיניים) בעמוד הקורס במודל
    • ללחוץ על "הוספת משאב או פעילות" (ציור של סימן פלוס)
    • לבחור "כלי/תוכן חיצוני (LTI)" (ציור של חץ לבן על ענן ירוק)
    • להעתיק את הפרטים הבאים מקורס קודם, או מהקובץ WWW/scheduler/settings.php אשר נמצא בשרת המחלקתי תחת שם המשתמש intrlab.
    • שדה "שם פעילות" לרשום "מערכת שיבוץ סטודנטים".
    • שדה "הנחיה לפעילות" להשאיר תוכן ריק ולהסיר את כל הסימונים מתיבות הסימון כיוון שאם מציגים את שם הפעילות זה מקטין את גודל המסך עבור הפעילות.
    • שדה "קישור לפעולה" להכניס https://wwwee.ee.bgu.ac.il/~intrlab/scheduler/launcher.php
    • שדה מפתח (key) => להעתיק מאתר קורס ישן במודל או מהקובץ תחת ערך $consumer_key.
    • שדה סיסמא (secret) => כנ"ל, כאשר בקובץ זה מסומן בתור $shared_secret.
    • ללחוץ על כפתור "שמירת שינויים וחזרה לקורס".
    • ללחוץ על כפתור "כיבוי עריכה".
  2. עכשיו כשהקישור מוכן ניתן לעקוב אחר הסרטון המצורף כדי לראות איך מכינים קורס בפעם הראשונה.
  3. ללחוץ על מערכת שיבוץ סטודנטים, אם זוהי הפעם הראשונה שנכנסים תופיע הודעה: "לא קיימים ניסויים עדיין!".
  4. ללחוץ בכותרת על העפרון בצד שמאל כדי לערוך כמה פרטים כלליים אודות הקורס:
    • שם הקורס.
    • כמה צוותים יהיו לכל מדריך: יכולים להיות ארבעה או חמישה.
    • לערוך פרטים לשליחת דוא"ל. כאשר סטודנט שולח הודעה דרך המערכת, ההודעה תישלח אוטומטית למי שמופיע בשדה "אחראי הקורס":
      1. יש להכניס שם משתמש וסיסמא של החשבון ממנו שולחים את הדוא"ל.
      2. שרת הדוא"ל של גוגל הוא: smtp.gmail.com
      3. לבחור הצפנת TLS עם יציאה 587.
      4. חובר לשמור קודם! ורק לאחר מכן ללחוץ על "שליחת הודעת ניסיון" - הודעה תישלח במיידי למי שמסומן בשדה "אחראי הקורס".
  5. עדיין לא הוכנסו ניסויים, לכן יש ליצור את רשימת הניסויים. כיוון שקורס זה כבר היה קיים בסמסטרים קודמים ניתן להעתיק משם את רשימת הניסויים בלחיצת כפתור.
    • יש לבחור באזור של "ייבוא ניסויים" את הקורס המתאים (בסוגריים רשום כמה ניסויים קיימים בו).
    • ללחוץ על כפתור "ייבוא ניסויים".
  6. יש להכניס את חלונות הזמן, שאלו הימים והשעות בהם מתקיימים השיעורים.
    • באותו המסך מהסעיף הקודם. תחת "ניהול ניסויים" => "עריכת ניסויים" => "עריכת חלונות זמן".
    • לבחור יום, שעת תחילת השיעור, ומספר קבוצה ייחודי.
    • לחזור על התהליך להוספת כל חלונות הזמן.
    • אם יש צורך למחוק חלון זמן. יש לבחור במקום היום שלו את האפשרות "מחיקה" וללחוץ על "עדכון".
    • אם יש צורך לשנות חלון זמן. ניתן לבחור פרטים שונים, וללחוץ על "עדכון".
  7. בעמוד הראשי ניתן לראות את רשימת הניסויים, ולקפוץ אל הקישורים שלהם אשר עודכנו בעמוד "ניהול ניסויים" => "עריכת ניסויים".
  8. רשימת שמות הסטודנטים במודל אינה מקושרת לרשימת שמות הסטודנטים במערכת השיבוץ.
    • כל מי שנכנס למערכת שיבוץ, נרשם אוטומטית בפעם הראשונה.
    • במקום להמתין עד שכולם ייכנסו למערכת, ניתן לייצא את שמות הסטודנטים מהמודל ולייבא אותם למערכת השיבוץ.
    • נכנסים לתפריט "ניהול סטודנטים" => "רשימת משתתפים".
    • רואים שכרגע רשום רק סטודנט/מדריך אחד כי אלו כל האנשים שהספיקו להיכנס למערכת השיבוץ עד כה מאז יצירת הקורס לסמסטר הנוכחי.
      1. לוחצים בתפריט המודל בצד ימין למעלה על "משתתפים".
      2. בוחרים תפקיד: "סטודנט".
      3. גוללים למטה, ולוחצים על "תצוגת כל ה-X" שמות כדי לייצא את כולם בלחיצת כפתור.
      4. גוללים שוב למטה, לוחצים על "בחירת הכל", כדי לסמן את כל שמות הסטודנטים.
      5. בוחרים פעולות "ערכים מופרדים בסימני פסיק (csv)"
      6. לאחר שהקובץ ירד למחשב שלנו, בוחרים הפעם תפקיד אחר: "עוזר הוראה", לוחצים שוב "בחירת הכל", ובוחרים שוב פעולת csv.
      7. ולאחר שהקובץ הזה ירד, בוחרים תפקיד: "Teacher", לוחצים שוב "בחירת הכל", ובוחרים שוב פעולת csv.
      8. הולכים לתיקיית ההורדה ורואים שיש לנו קובץ אחד עבור הסטודנטים, ועוד שני קבצים עבור כל המדריכים.
      9. חוזרים למערכת שיבוץ לתפריט "ניהול סטודנטים" => "רשימת משתתפים".
      10. לוחצים על "בחירת קובץ", בוחרים את קובץ הסטודנטים, מורידים את הסימון של "ייבוא מדריכים בלבד", ולוחצים על העלאת קובץ מודל.
      11. מוודאים שברשימת השמות אין סימון על הסטודנטים, כלומר שהם יובאו בתור סטודנטים ולא בתור מדריכים.
      12. מוודאים שאין שמות תחת "רשימת המשתמשים הבאים לא יובאה בהצלחה", אחרת יש לתקן אותם (כנראה יש בהם גרש או משהו שאי-אפשר לייבא), או שהשם הזה כבר קיים (לא יכולה להיות כפילויות בשמות).
      13. בוחרים הפעם את קובץ המדריכים, מוודאים שסימון "ייבוא מדריכים בלבד" מסומן, וללחוץ על "העלאת קובץ".
      14. לוודא שלמדריכים יש סימון "מדריך" ברשימה. השמות בצבע הכחול אלו השמות האחרונים אשר יובאו.
      15. לחזור שוב על שני הסעיפים הקודמים עם קובץ המדריכים השני.
  9. עכשיו יש צורך לחלק את הסטודנטים לקבוצות.
    • נכנסים לתפריט "ניהול סטודנטים" => "מצב צוותים".
    • מעדכנים את הערך "כמות צוותים ליצירה", שזה כמות חלונות הזמן (7) כפול כמות הצוותים לכל מדריך (5) כפול כמות המדריכים שעובדים במקביל (3).
    • לוחצים על כפתור "צור צוותים" ומוודאים שכל הצוותים הריקים נוצרו.
    • מקשרים את כל הקבוצות לחלונות זמן המתאימים שלהם:
      1. תחת "קישור צוותים", בוחרים את מספר הצוות הראשון והאחרון, במקרה זה גודל כל קבוצה הוא 3*5=15 ולכן התחומים הם: 1-15, 16-30, 31-45, 46-60, 61-75, 76-90, 91-105.
      2. מקשרים לאחד מחלונות הזמן אותם יצרנו בסעיפים הקודמים.
      3. לוחצים על כפתור "קישור צוותים" ומוודאים מטה שהקישור בוצע כראוי.
      4. בסוף מוודאים שלא נשארו צוותים לא מקושרים.
  10. ולבסוף יש ליצור את תוכנית העבודה.
    • נכנסים לתפריט "ניהול ניסויים" => "תוכנית עבודה".
    • מעדכנים את שדה "תאריך תחילת הקורס", כדי שכל התאריכים של השבועות יהיו נכונים, ולוחצים על כפתור "עדכון מאפיינים".
    • עבור ניסוי היכרות:
      1. בוחרים שבוע 1, "מפגש היכרות", מסמנים את כל הקבוצות, בוחרים את המדריך (אחראי הקורס) ורואים שהוא התווסף לרשימה מטה, לוחצים על "תצוגה מקדימה", מוודאים שכל השיעורים שיש ליצור אכן מייצגים את הציפיות שלנו, לוחצים על "אישור סופי", ומוודאים מטה שאכן השיעורים נוצרו כדרוש לקבוצות המתאימות.
      2. בוחרים שבוע 2, "ניסוי 0", מסמנים את כל הקבוצות, בוחרים מדריך לניסוי, מוודאים שהתווסף מטה, לוחצים "תצוגה מקדימה", מוודאים שהרשימה נכונה, לוחצים "אישור סופי", ומוודאים שתוכנית העבודה עודכנה כראוי.
      3. בוחרים שבוע 3, "ניסוי 1א", מסמנים את כל הקבוצות, בוחרים שלושה מדריכים עבור שלושה ניסויים אשר יתבצעו במקביל, פיצול שיעור 3 בהתאם למספר המדריכים, לוחצים "תצוגה מקדימה", מוודאים שהכל תקין ומשנים שמות מדריכים בהתאם, לוחצים על "אישור סופי", ומוודאים שתוכנית העבודה נוצרה כראוי.
      4. עושים כנ"ל גם לניסוי 1ב.
      5. בניסויים הבאים צריך לבחור כמה שבועות, כמה ניסויים, את הפיצול ואת סדר ההשמה. דבר זה קצת יותר מורכב לכן צריך לקרוא את ההוראות בראש העמוד, ולנסות לשחק קצת עם התצוגה המקדימה עד שמבינים מה קורה שם.
  11. ניתן להוסיף הערות לכל שיעור, והערות אלו יופיעו גם בתוכנית העבודה וגם בעמוד הראשי של אותו השיעור.
  12. לבסוף תחת "ניהול סטודנטים" => "רשימת משתתפים", הסטודנטים ייצטרכו להתחלק בעצמם לצוותים (במקום שהמדריכים ייצטרכו לעבוד קשה כדי לחלק אותם).